Bättre sent än aldrig?

Jätte länge sen jag skrev...
Men har lixom haft lite andra prioriteringar dom senaste 2 månaderna.
Igår vart lillpysen 7 veckor!
7 VECKOR???!!!!!
Sen när började tiden gå så fort? Jo sen när man fick barn!
Helt sjukt att dagarna bara trillar iväg
Man delar upp dagarna som små pusselbitar (amningstider) =)
Men allt går iaf super bra! Ludwig har haft lite magknip men det börjar gå över nu.
Han har också börjat kunna somna själv i vaggan så nu får mamma och pappa kramas själva i sängen =)
Fast ibland skulle man ju vilja plocka upp honom och bara gosa men man sover väl bättre när man
inte behöver oroa sig över att krossa honom i sömnen =)
Nappen har han också börjat halvgilla, inte i onödan inte! Men det är bra tycker jag

Marcus och jag har klarat oss bra i våran relation också, fast självklart ryker vi ihop ibland när
tålamodet inte är på topp på grund av sömnbrist.
Men måste säga att M är fruktansvärt bra på att ta mina hormonsvängningar
Vi båda försöker följa med alla förändringar som blir nu
och måste säga att det ser ljust ut! =)

Nu ligger Lill L och gosar till sig i vaggan så jag ska väl passa på att hoppa i säng
jag med! Idag sov han från 18:45 till 01:10
Så vi går åt rätt hål, om han bara kunde hålla ut lite längre så kommer nätterna
gå som en dans! 

Ska försöka börja blogga igen
Tänker att om man skriver så får man ur vissa saker ur sitt system
och kan därför släppa dom sen...?
Aja vi får se vi får se
Nu är det dags att väcka den sovande björnen i soffan och sen
en dejt med kudden!
Natti






♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma/ Mormor

Sötnosarna själva.. Tiden går så fort. Njuta av varje liten sekund, snart är han stor och uppkäftig :)Puss på er!!

2011-09-15 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0