Trött, tröttare, tröttast

Det va lilla familjen i natt. Och jag va/är definitivt den tröttaste!! Med en stor kamin på ena sidan och en liten kamin på andra sidan så kan man inget annat än nästan brinna upp! Så den trötta Ludwig, den tröttare Marcus och den tröttaste Emelie har haft en seg morgon, just nu ligger lillen&jag och vilar på soffan. Jätte mysigt!!! Pratade igår med min lillasyster Tilda om hur mammalivet är. Och ju mer jag pratade om mitt nya liv desto mer insåg jag hur lyckligt lottad jag är som fått en sån fin liten kille och hur mycket jag njuter av att vara mamma. Bästa (och jobbigaste) jobbet man kan ha :) när jag skulle förklara känslan när jag fick upp Ludwig på bröstet för första gången börja tårarna rinna. Herregud va jag älskar den lilla krabaten! När man fick se honom och känna på honom första gången, vilken känsla. Går inte att beskriva.
Så nu ska jag njuta av ljudet av hans andetag 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Den finaste killen som finns, ssåå söt, han ger så mycket positiv energi som ingen annan kan ge:)

2011-10-24 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0