Hej hopp!

Herre min gud va det går många många dagar (veckor) innan jag kommer så långt att
jag sätter mig vid datorn och skriver några rader.
Men nu är det dags!

Mycket har hänt sen dess. Både med mig och omgivningen och masor med lillfjutten!
Igår blev Luddis 12 veckor, nästa vecka blir han 3 månader.
3 MÅNADER!!!
OMG!
Hur fort går inte tiden. Man hinner lixom knappt blinka, och inte kan man göra något åt det heller
Så det är bara att gilla läget och försöka njuta så mycket man bara kan.
Vilket är väldigt lätt när man har världens finaste kille att umgås med hela dagarna <3

Förra helgen blev det en tripp till Stora Staden. Det var dags för UnderbaraBarnmässan där vi stod och delade ut
Dagispåsen by Loppi.se
Helt galet mycket folk va det och som vanligt sjukt kul! Man träffar så mycket människor (både ris&ros) och man får hänga med positiva&kreativa männsikor som inspirerar till max!
Jag&Ludwig tog bilen upp på lördagmorgon vilket gick kanonbra! Han sov heeela vägen, ända in på hotellrummet där han vaknade med ett flin. Min lilla prins...
På kvällen blev det mysmiddag med tjejerna och sen LADIES NIGHT
Herreminjävlagud!!!
Vilken show! Alla som befann sig i Globen va helt i extas. Inte minst "damerna" som hade platser där man egentligen står på vanliga konserter. Dom va helt tokiga!
Som om dom aldrig sett Martin Stenmarck, Thomas Järvheden och Brolle ikädd i bara en liten vit handduk runt midjan. Säger det igen Oh My God!!
Nej men helt seriöst nu. Det va sjukt bra. Sen kanske man kan ha lite synpunkter på vad vissa tillförde konserten men men..
Jag va ju då iaf ifrån min älskade i hela 6 timmar!! Och det gick jätte bra!
Hade lurat med min svärmor som fick en myskväll med Ludwig på hotellet :)
Men hur snygga och roliga killarna på Ladies night än va så längtade jag efter lillfjutt och kunde knappt vänta tills jag bara fick titta och lukta lite på honom. Sjukt va man upplever nya känslor när man får barn
Ingenting slår kärleken och lyckan jag känner för den lilla mannen <3
Just nu ligger han och sover sött och skönt i mamma&pappas säng, där han tyvärr sover bäst just nu
Men på nattetid är det bara vaggan som gäller. Man får köra några vändor men tillslut så kommer han till ro där med. Men hur mysigt är det inte att få ligga och snusa (fam. Anderssons namn för "myssova") tillsammans med ett varmt litet knyte som bara gosar in sig i din famn.
Helt obeskrivligt

Snart är det dags för flytt igen också.
Phju, när ska detta ta slut!
Men efter den här gången tänker jag inte flytta på ett tag. Absolut inte.
Kommer flytta till en riktig 3a så Ludwig får ett eget rum vilket jag tycker är skönt.
Då har man alla hans grejer samlande på ett och samma ställe. Lovely


Idag är det superfint väder så det är dags för lite lunch sen göra oss klara för dagens utflykter när herrn behagar att vakna såklart =)
Det är ganska kul att en sån liten fjärt helt plötsligt bestämmer När Var och Hur...
Och nu bestämde han tydligen att det va dags att vakna =)
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0