Härliga onsdag

Idag var det andra dagen vi gick på babymassageutbildningen! Både jag och Ludwig tycker det är supermysigt! Igår låg han som ett ljus och pratade för fullt! Roligt att träffa andra bebisar också, en Melvin och en annan Ludwig. :) Så imorgon är sista dagen och sen är vi fullärda babymassörer :)

Idag har det varit full fart! Efter massagen kom Matilda&Grim förbi på mys och te! Jätte stor har han blivit! Hela 7 månader och så mycket större än Ludwig. Så fort går det, man får mysa medan dom är små och oskuldsfulla :) Tiden går så fort att man knappt hinner med. Känns som det va nyss som jag satt och klagade över att bebisen aldrig ville komma ut :)

Efter bebisbesöket kom fina Erica!! Jätte länge sen vi sågs så det va härligt att få bara vara en stund! Fick en liten skymt av vuxna Gustav också som numera är herr O! :) konstigt det där att dom faktiskt är ett gift par! Som vanligt blev det massa djupt snack och skönt att få lätta på trycket med någon som är så lik mig själv när det kommer till exempelvis kärleken.. Svårt är det. Kärlek..?!

Lilla -at ligger och sover, har gjort det nån timme nu så snart är det väl dags för käk!! :) Eller ska jag chansa på att han sover en stund och gå och lägga mig? Hmm

Tror jag chansar 

Puss&natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0