snart...

Snart smäller det!! Snart blir vi en till i familjen, på riktigt!
Tror inte jag har fattat helt att det faktiskt kommer en liten bebis. En bebis som
är min, våran
En liten människa som vi skapat, tillsammans
En sån där som luktar så gott, sån som man kan sniffa på hur länge som helst
Med små små fötter&händer
Jag längtar ihjäl mig efter lilla Myran!!
Jag vill bara att vattnet ska gå så man har nått tecken på att allt är igång.
Jag vill ringa de där samtalet till Marcus och säga
"älskling, nu är det nog dags att komma hem, för nu är det dags"
Åhhh va jag längtar!!!!


Idag ska jag, mamma&wilma på en liten utflykt till uppsala
Skönt att göra något annat än att bara hålla sig i stan.
Känns lite som min kropp är mitt nya fängelse tills bebisen kommer
Måste tänka mig för vad jag gör, hur jag gör det och att jag inte drar iväg för långt bort
Det kan faktiskt hända NÄRSOMHELST!! Även om både jag och marcus tror att det dröjer nån vecka till.
Men tänk, nu är det ju absolut bara 2 veckor kvar MAX.
Sen har vi våran lilla
Då behöver inte Marcus springa och låtsas att det ligger en bebis i vaggan eller vagnen :)
Men jag har ändå inte blivit så där nervös än, klart jag tänker på det ibland men
det verkar som alla andra går på mer nålar än vi.

Hur som helst så mår jag så bra just nu, där jag är i mitt liv
Allt lixom flyter på, för de mesta....
Sen är jag emellanåt en bf som min älskade kallade mig igår :)
Men jag skyller på min tjocka mage!

Nu ska jag väcka lilla söta lillesyster
Det kan vara de bästa som finns
När hon slår upp sina stora blåa och bara ler och vill kramas
Blir man inte helt förälskad då så tror jag världen är förlorad, borta, bye bye, skeppåhoj

Ha en fortsatt bra morgon och dag
//E

Kommentarer
Postat av: Mamma och snar

2011-07-13 @ 21:24:01
Postat av: Klant mamma

Tack för det trevliga sällskapet till Uppsala.

2011-07-13 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0