En slö dag i juli


Jaha, nehe, ingen bebis idag heller...

Hela morgonen/lunch/tidig eftermiddag har spenderats i soffan&sängen, med så lite kläder som möjligt,
med fläkten bredvid med heeela tiden!
Varm, klibbig och helt utan bebis! Så jag sitter här, med händerna på magen och
pratar med Myran därinne...
Tur att ingen ser mig :)
"Snälla lilla vän, kom ut nu! Jag lovar att det inte är farligt. Mamma och pappa längtar så efter dig!!"


Så vad ska man göra tills den lilla väljer att komma ut?
Det är så fuktigt i luften så man kan ju knappt röra sig utan att känna sig som en klimakteriekossa!
Och det är väl inte dags än?
Nej fy va jag börjar bli uttråkad nu! Tror det är dags för lite kläder och lite bak av cupcakes!

Ett Två Tre RES DIG UPP!!!!!


Mums

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0