BEBIS

Nej det har INTE kommit nån bebis än!!!!!!!

Jag förstår inte vart alla har fått de rycket ifrån.
Sen i helgen har jag fått sms, samtal och facebookinlägg där folk frågar om Myran
har kommit.
Första gångerna va de väl gulligt, men när allt och alla bara ställer den frågan får jag panik!!!
Nej ingen bebis än!
Det beräknade datumet har inte ens varit än, och folk måste väl fan veta att det är mer vanligt att man går över
tiden än att bebisen kommer innan beräknat datum, iaf när man är förstföderska
Men när till och med min lillsyster Caroline frågar om bebisen kommit, då har det gått för långt :)
Herregud, lilla vän det skulle du väl vetat om isf! :)

Men fortsätter det så här så kommer jag stänga av allt som har med kommunikation att göra
Så får ingen reda på när Myran väl kommit!!
Både jag&marcus går bara och väntar på att första tecknet
ska komma, då är det inte så jävla kul när alla andra blir så förvånade över att det inte hänt något
Så lägg av!!! :)

Men helt seriöst så orkar jag inte prata om magen eller när jag tror bebisen kommer mer
Den kommer när den kommer helt enkelt!
Så fort jag gör en min eller ser annorlunda ut kommer:
"har du ont i magen? känner du nått? sparkar den?"
Eller om jag inte är på mitt skinande normala humör, då är det hormonerna som talar
"det är snart över ska du se"
Men snälla söta rara, låt mig bara vara!
(det rimma till och med:))

Nu har jag varit gravid i snart 9 månader
Kom på något nytt att prata med mig om, viktuppgång, hormoner och bebisnedkomst
kan ju inte vara det ända man kan prata om?!!?

Lovar att berätta när vårat knyte kommit till världen
(om det slutas tjatas om det förstås:))

Men idag, nej ingen bebis!


//BF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0