....0....


Så mycket hade man för all nervositet och positivt arbete med min hjärna om
att bebisen snart kommer...

Som ett slag i ansiktet när man får tid för igångsättning
Jag trodde att det hade hänt iaf något litet, kanske som ett litet tecken på att jag faktiskt
gått över tiden med snart 11 dagar men nej nej nej
Ont och obehagligt vad det iaf när man blev undersökt, men det är bara hitta fokus
och koncentrera sig på något annat

Tokladdad vad jag för en rejäl städeftermiddag när vi gick från sjukhuset
men nu när jag sitter här i fotöljen som precis får plats runt min rumpa, eller är det
den som precis får plats i fotöljen?
Kunde det inte bara ha hänt något
Något litet
Bara nån centimeter eller så..

Jag får lite halvpanik när jag tänker på att vi faktiskt fått en tid för igångsättning
Det är väl inget man vill, i alla fall inte första graviditeten?
Jag kommer vara så nervös dagen innan så det finns inte ord för det.
Då vet jag verkligen att NU ska jag in för att sen få massa ont
Hellre att det kommer helt från ingenstans än att jag ska gå och bygga upp hur allt kommer
vara och kännas
Nej, nu måste bebis komma!! 

Jag var föbi hos Tofflan förut och fick en överraskning när jag klev innanför dörren
Supermamman stod och gjorde en tårta! "Ernst style"
Så det blev ju våran egna babyshower! Så himla söta är dom i den där lilla familjen
Även om "vissa" går igenom en lite jobbigare period nu :)

Städa va de ja.......
Har inte lust med något annat än att äta och föda känns det som
Hur sjukt är inte det då?
KAN JAG INTE BARA FÅ ONT SOM FAAAN OCH SEN FÖDA???

Äsch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0